Joel thru India!

Har nå vært i India og guide på «det beste av Himalaya» må si det uten tvil er den turen man får mest ut av om man vil se India og Himalaya! Uten og måtte være endurofører på noen som helst måte! Hele denne turen har jeg tatt på min spesiallagde Royal Enfield Bullet 500 med forgasser. Den har «run like a bullet» hele turen og superfornøyd med den! Den skal jeg nå ned og serve i Karolbal hvor den har blitt fraktet på truck ned ifra Rishikesh sammen med de andre syklene. Ny olje, gå over alle skruer og bolter. Ekstra jerrykanne med bensin med mer skal fikses. Videre går turen egentlig helt uplanlagt igjennom India 5 uker til alene. Eneste som er planlagt er flybillett hjem i Teivandrum i syd India. Siden dette kan bli ekstremt spennende fortsetter jeg og blogge og legge ut litt bilder så alle urolige sjeler der hjemme før slappe av litt. Om jeg har strøm og dekning da. Men hvertfall livstegn en gang i uka. Vært hyggelig om folk kommenterer 🙂 Joel, bulletwalla.

IMG_0383.JPG

10 tanker om “Joel thru India!”

  1. Kult,eventyrlysten som du er får du mange fine opplevelser. Hils kåkka i shopta. Lykke til videre.

  2. Høres spennende ut, god tur og kjør forsiktig. Hilsen fra oss på. Nærsnes. 😊😊

  3. Juley Joel! Takk for sist (i en sving nær Spiti). Ser ut som du skal kose deg litt, uten en hale med turister. Blir godt det tenker jeg. Jeg sier som Rune, kjør vakkert! Phir melenge!

Det er stengt for kommentarer.